p. Krystyna Zabrocka kl.I
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 30.04.2020 - pobierz
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 30.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 29.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 28.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 27.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 24.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 23.04.2020 - pobierz
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE KLASA IV - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 22.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 21.04.2020 - pobierz
ZAJECIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE KLASA IV - pobierz ;załącznik1 ;załącznik2
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 17.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 16.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 15.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 08.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 07.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 06.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 03.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 02.04.2020 - pobierz
ZAJĘCIA KOREKCYJNO KOMPENSACYJNE KLASA IV 02.04.2020 - pobierz ;załącznik 1 ;załącznik 2
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 01.04.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 31.03.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 30.03.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 27.03.2020 - pobierz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA KLASA I 26.03.2020 - pobierz
KLASA I - PLAN ZADAŃ DO NAUKI W DOMU
Poniedziałek 16 marca, wtorek 17 marca – informację o materiale do przepracowania w domu przez ucz. klasy pierwszej, rodzice otrzymali w postaci sms z informacją zwrotną.
Środa 18 marca Temat dnia: Na wsi.
- Przeczytaj kilka razy tekst literacki i porównaj z ilustracjami – podręcznik str. 86/87
- Wykonaj ćw. 1, 2, 3 – zeszyt ćw. str. 78/79.
- Dla chętnych – ćw. 4, 5.
- Ćwicz umiejętność dodawania i odejmowania liczb. Grafy liczbowe. Podręcznik z matematyki str. 42/43. Wykonaj ćw. 1, 2 – zeszyt ćw. str. 38.
Czwartek 19 marca Temat dnia: H jak herbata.
- Obejrzyj ilustrację. Dokonaj analizy i syntezy słuchowo-wzrokowej wyrazu herbata. Wskaż w wyrazie głoskę nową. Jest to h jak herbata. Podaj kilka wyrazów z głoską h w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Przeanalizuj strukturę głoskową wyrazu – czerwone i niebieskie kartoniki. Zapamiętaj, że h jest spółgłoską.
- Przeczytaj kilka razy tekst w podręczniku – str. 88. Zapamiętaj kilka wyrazów z h.
- Wykonaj ćw. 1, 2, 3 – zeszyt ćw. str. 80/81. Dla chętnych ćw. 5.
- Ćwicz rozwiązywanie zadań podręcznik str. 44
- Rozwiąż zadanie 1, 2 – zeszyt ćw. str. 39. Dla chętnych ćw. 3.
Piątek 20 marca Temat dnia: Wiosenny sad.
- Przyjrzyj się ilustracji, przeczytaj tekst – podręcznik str. 90. Ustnie opisz wiosenny sad, odpowiedz jakie drzewa w nim rosną.
- Przeczytaj tekst na str. 91 i spróbuj ustalić etapy powstawania owocu. Jaką rolę odgrywają owady? Wykonaj ćw. 1, 2, 5, 7 – zeszyt ćw. str.82/83. Pozostałe wykonaj jeśli masz chęć.
- Ćwicz dodawanie liczby jednocyfrowej do liczby jednocyfrowej – podręcznik str.45.
- Wykonaj ćwiczenie 1, 3 - zeszyt ćw. str. 40. Jeśli masz ochotę, możesz wykonać 2 lub 4.
Poniedziałek 23 marca Temat dnia: Ch jak chmura.
- Obejrzyj ilustrację. Dokonaj analizy i syntezy wzrokowo-słuchowej wyrazu chmura. Policz liczbę sylab, głosek. Przeanalizuj strukturę dźwiękowa wyrazu – niebieskie i czerwone kartoniki. Wskaż miejsce ch w wyrazie. Obejrzyj ch w liniaturze. Zwróć uwagę, że słyszysz jeden dźwięk a widzisz dwie literki. Ch to dwuznak. Wymień kilka wyrazów z poznanym dwuznakiem.
- Przeczytaj kilka razy tekst w podręczniku str. 92. Porównaj z ilustracją
- Wykonaj ćw. 1, 2 – zeszyt ćw. str.84/85. Pozostałe wykonaj, jeśli masz ochotę.
- Utrwalaj dodawanie i odejmowanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego – podręcznik str. 46. Wykonaj ćwiczenie 1, 3, 4 – zeszyt ćw. str. 41. Jeśli masz ochotę możesz wykonać pozostałe.
Wtorek 24 marca Temat dnia: Rwetes w ogrodzie.
- Wysłuchaj tekstu czytanego przez osobę starszą – podręcznik str. 94/95. Spróbuj odpowiedzieć na pytania zamieszczone pod tekstem.
- Wykonaj ćw. 2, 3, 4, 5 – zeszyt ćw. str. 86/87.
Środa 25 marca Temat dnia: Powtórzenie materiału ortograficzno-gramatycznego.
- Wykonaj wszystkie ćw. w zeszycie ćw. str.88/89
- Obejrzyj obrazy w podręczniku str. 96/97. Co na nich widzisz, jakie pory roku zostały na nich przedstawione? Co wpłynęło na zmianę widoku tego samego miejsca?
- Narysuj cztery obrazy przedstawiające drzewo za każdym razem o innej porze roku.