Dzisiaj jest: 22 Grudnia 2024    |    Imieniny obchodzą: Franciszka, Bożena, Zenon

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych

W związku z potrzebą zaopatrzenia Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach w materiały biurowe zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów biurowych do  Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach.

 

Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO.

 

I. Zamawiający
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach
ul. Szkolna 17
17-132 Wyszki
tel. 85 7371121
fax 85 7371121
NIP: 5431908161
REGON: 000272193

 

II. Przedmiot zapytania ofertowego:


Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

 

 

III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:


1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 2. Artykuły biurowe będą dostarczone na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.

3. Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.

4. Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawy artykułów biurowych do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach.

5. Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.

6. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

7. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze
w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.

8. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.

 10. Termin wykonania zamówienia: od dnia wyboru Dostawcy, tj. 24.06.2013 r. do 08.07.2013r.

11. Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach zaznacza, iż  Dostawca  może ulec zmianie
w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.

12. Oferty należy składać w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach, ul. Szkolna 17, 17-132 Wyszki lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 24.06.2013r. do godz. 12.00. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia „ Oferta cenowa na dostawę materiałów biurowych”.

 13. Formularz oferty należy sporządzić, na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 14. Otwarcie ofert nastąpi 24.06.2013r. o godz. 13.00 w gabinecie dyrektora Zespołu Szkół
w Wyszkach.

15. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania w dn. 25.06.2013 r. , zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.

16. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Monika Sianko tel. 85 7371121 w. 33,
e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 Załaczniki do pobrania:

1. Załącznik nr 1 - zestawienie artykułów biurowych (.pdf)

2. Załącznik nr 2 - formularz ofertowy (.pdf)

   
© Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach