Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 11, czerwiec 2013 11:22
- Opublikowano: wtorek, 11, czerwiec 2013 11:33
- wyszki_fj
- Odsłony: 2913
W związku z potrzebą zaopatrzenia Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach w materiały biurowe zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów biurowych do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach.
Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO.
I. Zamawiający
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach
ul. Szkolna 17
17-132 Wyszki
tel. 85 7371121
fax 85 7371121
NIP: 5431908161
REGON: 000272193
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Artykuły biurowe będą dostarczone na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
3. Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
4. Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawy artykułów biurowych do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach.
5. Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie cena brutto.
6. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze
w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
8. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
10. Termin wykonania zamówienia: od dnia wyboru Dostawcy, tj. 24.06.2013 r. do 08.07.2013r.
11. Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach zaznacza, iż Dostawca może ulec zmianie
w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
12. Oferty należy składać w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach, ul. Szkolna 17, 17-132 Wyszki lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 24.06.2013r. do godz. 12.00. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia „ Oferta cenowa na dostawę materiałów biurowych”.
13. Formularz oferty należy sporządzić, na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
14. Otwarcie ofert nastąpi 24.06.2013r. o godz. 13.00 w gabinecie dyrektora Zespołu Szkół
w Wyszkach.
15. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania w dn. 25.06.2013 r. , zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wyszkach, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
16. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Monika Sianko tel. 85 7371121 w. 33,
e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Załaczniki do pobrania: